Hier probeer ik een antwoord te geven op de meestgestelde vragen.
Kun je het antwoord op jouw vraag hier niet vinden? Neem dan contact met mij op.
Bestellen & Verzenden
Wat is de levertijd van mijn product?
Maak je gebruik van de schrijf- & verzendservice, dan wordt de kaart verzonden op de opgegeven datum.
Ik streef ernaar je bestelling zo snel mogelijk te versturen, in ieder geval binnen 1-3 werkdagen. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling verstuurd is.
Is het voor jou belangrijk dat je jouw bestelling snel in huis hebt? Stuur een e-mail naar info@veertje.nl. Indien mogelijk doe ik mijn best om jouw artikel z.s.m. te verzenden.
Wat zijn de verzendkosten?
Ik verstuur momenteel producten naar Nederlandse en Belgische adressen.
Nederland
Brievenbuspakket: €4,15 (max. 2 kg – inclusief Track & Trace)
Pakket Nederland: €6,95 (max 10 kg – inclusief Track & Trace)
België
Brievenbuspakket: €9,00 (max 2 kg – inclusief Track & Trace)
Pakket België: €10,70 (max 2 kg – inclusief Track & Trace)
PostNL werkt regelmatig haar tarieven bij. Kijk op PostNL.nl voor de meest actuele tarieven.
Gratis verzending in Nederland vanaf €50,-
Voor grote aantallen of levering aan andere landen kun je het beste contact met mij opnemen.
Betalen
Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?
Ik maak gebruik van de veilige betaalmethodes via Mollie.
Je kunt betalen met iDeal (Nederland), Bancontact (België) of PayPal.
Wil je met creditcard betalen? Voeg dan je creditcard toe aan je PayPal account.
Ontvangst & Retour
Mijn product is beschadigd
Natuurlijk kan er iets misgegaan zijn tijdens het verzenden van jouw artikel. Stuur mij binnen 3 dagen na ontvangst een e-mail met een duidelijke foto en omschrijving van de beschadiging. Natuurlijk gaan we samen kijken hoe jij zo snel mogelijk en kosteloos nieuwe artikelen zult ontvangen!
Wat is het retourbeleid van Veertje.nl?
Ben je onverhoopt ontevreden over de door jou ontvangen producten? Neem dan binnen 2 weken na ontvangst per e-mail contact met mij op. Stuur geen artikelen zonder overleg met mij terug, deze worden niet door mij geaccepteerd.
Als kleine ondernemer is het voor mij niet mogelijk om zomaar producten terug te nemen. Alle producten die je in mijn webshop kunt vinden zijn daarom voorzien van duidelijke afbeeldingen en specificaties. Natuurlijk kunnen we samen kijken of we een oplossing kunnen vinden! Verzendkosten van eventuele retourzendingen zijn daarbij altijd voor de koper.